2busy2day
...is een onderneming dat virtuele assistentie aanbiedt; zie onze checklist.
Ons onderscheidend vermogen is dat wij ook antwoordservice (telefoonservice) aanbieden.
Dit houdt in dat wij de telefoon namens een ander bedrijf opnemen. Hier kan een drukke ondernemer veel tijd mee besparen. Er wordt altijd een verslag van het gesprek via de mail gestuurd dus iedereen blijft overal van op de hoogte. Ook kan alles in het dashboard gelezen worden en er is zelfs een optie dat we je berichtjes via Viber toesturen (overeenkomstig aan WhatsApp).
Wij bieden ook terugbelservice en live chat aan... zie het als een gehele klantenservice.
Dit alles gebeurt via een all-in-one-platform dus alles is op één plek te vinden.
Dit idee is ontstaan door de corona crisis waarin we veel ondernemers zagen roeien met de riemen die ze hadden en dat waren er niet genoeg.
Wij deden de werkzaamheden al maar besloten onze handen in één te slaan. De liefde voor het ontzorgen en ondersteunen is er bij ons met de paplepel ingegoten dus dat zijn voor ons natuurlijke dingen.
Wij zijn pas blij als iedereen blij is daarom is ons motto: 'sharing is caring'.