2busy2day-to-do-lijst

Laat ons je ontzorgen

En niks blijft meer liggen tot morgen!

Ja, heel graag!


Voordelen

voordelen-2busy2day

Focus

Op jouw kernactiviteiten

voordelen-2busy2day

Plezier

Meer tijd voor gezin en hobby's

voordelen-2busy2day

100% volle aandacht

Wij doen niet aan multitasken

voordelen-2busy2day

Tijdwinst

Jij kunt 2x zoveel doen

voordelen-2busy2day

Overzicht en structuur

Hierdoor word je productiever

voordelen-2busy2day

Geen personeelskosten

Geen ziekte- en vakantiegeld

voordelen-2busy2day

Geen stress

Die minder leuke taak: uitbesteden

voordelen-2busy2day

Kostenbesparend

Wij hebben de PC en koffie in huis!

voordelen-2busy2day

Sparringpartner

Iemand die proactief meedenkt

2busy2day-antwoordservice

2busy2day

...is een onderneming dat virtuele assistentie aanbiedt; zie onze checklist.
Ons onderscheidend vermogen is dat wij ook antwoordservice (telefoonservice) aanbieden.
Dit houdt in dat wij de telefoon namens een ander bedrijf opnemen. Hier kan een drukke ondernemer veel tijd mee besparen. Er wordt altijd een verslag van het gesprek via de mail gestuurd dus iedereen blijft overal van op de hoogte. Ook kan alles in het dashboard gelezen worden en er is zelfs een optie dat we je berichtjes via Viber toesturen (overeenkomstig aan WhatsApp).
Wij bieden ook terugbelservice en live chat aan... zie het als een gehele klantenservice.

Dit alles gebeurt via een all-in-one-platform dus alles is op één plek te vinden.
Dit idee is ontstaan door de corona crisis waarin we veel ondernemers zagen roeien met de riemen die ze hadden en dat waren er niet genoeg.
Wij deden de werkzaamheden al maar besloten onze handen in één te slaan. De liefde voor het ontzorgen en ondersteunen is er bij ons met de paplepel ingegoten dus dat zijn voor ons natuurlijke dingen.
Wij zijn pas blij als iedereen blij is daarom is ons motto: 'sharing is caring'.

Hoe zou het zijn als je...

✔ meer geld gaat verdienen
✔ eindelijk echt vrijheid ervaart
✔ in minder uren meer rendement behaalt
✔ een duidelijk plan hebt en tegelijkertijd meer structuur

✔ echt gaat groeien
✔ meer rust en energie hebt
✔ de volgende stap kunt nemen
✔ de taken die je niet leuk vindt door kunt schuiven

Reviews

"Het vertrouwen in 2busy2day en de capaciteiten zorgen ervoor dat ik meer tijd over heb voor mijn bedrijf en gezin.  Mijn werk is nu een stuk lichter en leuker.

Ik kan hen zeer aanbevelen voor elke collega ondernemer!"

review-2busy2day-review
Peter Heijnen - Heijvis Visverwerking

"Verstand van zaken en de flexibele dienstverlening is een praktische combinatie. Ze komen altijd hun afspraken na en er wordt zelfs een stapje meer gezet. Super om mee samen te werken."

review-2busy2day
Remy Wigmans - Blue Whale Global Media

Je klantenservice uit handen laten nemen is zó 2021

2busy2day-virtual-assistant-pakket

Virtuele Assistentie

€50,- p/u

Meer info
2busy2day-bronzen-pakket

S

We pick up

Meer info
2busy2day-medium-pakket

M

We take over

Meer info
2busy2day-xxl-pakket

XXL

Let it go

Meer info
Wij nemen secretariële taken op ons en tevens kunnen wij met ons all-in-one-platform: de gehele klantenservice van een drukke ondernemer of onderneming overnemen. Denk hierbij aan: telefoon, live chat en e-mails.

Een alles-in-één-platform

Onze dienst is niet alleen de virtuele assistentie maar ook de antwoordservice...
Wij bieden die diensten (optioneel) op één dashboard aan. 

Je krijgt een eigen netnummer met de gewenste regiocode die je naar ons door kunt schakelen. Ook kun je je eigen telefoonnummer doorschakelen.
Na elk gesprek ontvang je een e-mail van ons met het verslag.
Je bent dus altijd en van alles op de hoogte.

Op ons dashboard zijn alle telefoongesprekken, e-mails en chatgesprekken opgeslagen. Dus alles is zo nodig terug te vinden.

Wij kunnen ook een live chat functie op je website implementeren (hier zitten
geen kosten aan verbonden) en vanuit ons dashboard bedienen.
Zo ben je altijd bereikbaar!
Ik ben benieuwd naar alle opties!


2busy2day-nummer-een-altijd

Klanttevredenheid op #1

Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat we steeds ongeduldiger zijn.
We zijn namelijk zó gewend geraakt aan Google die al onze vragen beantwoord...
Dit betekent ook dat als iemand niet gauw genoeg antwoord krijgt,
het antwoord elders gaat zoeken (lees: de concurrent).

De klant is koning(in) en wij proberen verwachtingen te overtreffen door net
een stapje extra te zetten.
Wij streven naar: binnen 2 minuten de telefoon opnemen (incl. wachten, doorschakelen etc. vanuit de klant), binnen 30 seconden de live chat te beantwoorden en binnen één werkdag op e-mails te reageren.
Ik ben benieuwd naar alle opties!


Wij nemen secretariële taken op ons en tevens kunnen wij met ons all-in-one-platform: de gehele klantenservice van een drukke ondernemer of onderneming overnemen. Denk hierbij aan: telefoon, live chat en e-mails.

Optie: verslag via Viber

Wij begrijpen als geen ander hoe het is met een overvolle agenda en
een to-do lijst van hier tot Tokio.
Soms zie je door de bomen het bos niet meer en soms door alle e-mails.
Als je nou denkt:
"Hé, deze klant of die klacht... daar wil ik z.s.m. alles van weten!"
Dat kan!
Wij kunnen naast een e-mail verslag ook een berichtje sturen via de app. Er is expres gekozen voor een andere app dan WhatsApp zodat je weet dat wij het zijn!
Als er iets opgevolgd moet worden, kun je ons dat daar ook weer laten weten.
Op deze manier kunnen we snel schakelen.



Wij nemen secretariële taken op ons en tevens kunnen wij met ons all-in-one-platform: de gehele klantenservice van een drukke ondernemer of onderneming overnemen. Denk hierbij aan: telefoon, live chat en e-mails.

Kostenbesparend

Het klinkt veel maar 24 uur in één dag is vaak te weinig voor alles
wat er gedaan moet worden.
Taken stapelen zich gauw op en dan vooral de minder leuke.
Als je nu bij jezelf nagaat, blijkt dat precies die "minder leuke taken"
de taken zijn waar je minder goed in bent...

Wij kunnen deze taken voor je overnemen zodat jij
2x meer gedaan kunt krijgen in dezelfde tijd!

Hoeveel tijd ben jij kwijt aan randzaken?
Weet jij wat dat, vermenigvuldigd met jouw uur tarief, je kost?
En dan gaat het niet alleen om geld maar ook om focus en expertise.
Ik ben benieuwd naar alle opties!


Wij nemen secretariële taken op ons en tevens kunnen wij met ons all-in-one-platform: de gehele klantenservice van een drukke ondernemer of onderneming overnemen. Denk hierbij aan: telefoon, live chat en e-mails.

Altijd bereikbaar voor klanten

Op ons dashboard staat alles op één plek en dat is erg overzichtelijk.
Niet alleen de inkomende oproepen komen hier binnen
maar ook e-mails en (live) chatberichten.
Alles wordt daar ook opgeslagen inclusief de telefoongesprekken.

Je kunt je telefoon in zijn geheel naar ons doorschakelen of je inkomende oproep.
Ook kun je klanten jouw eigen netnummer, dat je van ons krijgt, geven.
Zo ben jij helemaal vrij en toch bereikbaar!

Dus ook als je op vakantie bent.

Ik ben benieuwd naar alle opties!


Overtuigd? Start vandaag nog!

Reviews:

These slides will be slide-able on the live version of your page!
Remy Wigmans - Blue Whale Global Media
"Verstand van zaken en de flexibele dienstverlening is een praktische combinatie. Ze komen altijd hun afspraken na en er wordt zelfs een stapje meer gezet. Super om mee samen te werken."
review-2busy2day
Ms. Nameless
Add Your Stars
Peter Heijnen - Heijvis Visverwerking
"Het vertrouwen in 2busy2day en de capaciteiten zorgen ervoor dat ik meer tijd over heb voor mijn bedrijf en gezin.  Mijn werk is nu een stuk lichter en leuker.

Ik kan hen zeer aanbevelen voor elke collega ondernemer!"

review-2busy2day-review
Ms. Nameless
Add Your Stars
2busy2day-va
€ 65,-
€ 50,- per uur

Virtuele Assistentie

Klik hieronder om onze checklist✔ in Word te downloaden!
Zo kun je gelijk aanvinken waar je wilt dat wij je in ontzorgen.

2busy2day-va
€ 65,-
€ 50,- per uur

Virtuele Assistentie

Klik hieronder om onze checklist✔
in Word te downloaden!
Hier kun je taken aanvinken waar eigenlijk geen/voldoende tijd voor is maar wel zou moeten zijn.

Opties:

Live chatservice

Met de geavanceerde functies van onze Live chat bespaart u veel tijd. Besteed die tijd aan

wat belangrijk is: het opbouwen van zinvolle relaties
 met uw klanten. Je kunt uit 2 opties kiezen: tot 10k bezoekers en vanaf 10k bezoekers op je website.

De implementatie op uw website is kosteloos.

Voicemailservice

Als een klant buiten kantoortijden een boodschap achterlaat, kunnen wij dit naar je doorsturen. 

Als er iets opgevolgd moet worden, kun je ons dat laten weten. Als je een keer geen tijd hebt om terug te bellen, 

kunnen wij ook op verzoek terugbellen.

Viber bericht/verslag

Wij kunnen naast een e-mail verslag ook

een berichtje sturen. Niet op WhatsApp maar
via Viber zodat je weet dat wij het zijn.

Als er iets opgevolgd moet worden, 

kun je ons dat daar ook weer laten weten.

Op deze manier kunnen we snel schakelen.

Agendaservice

Een afspraak is zo gemaakt.

Wij kunnen deze ook gelijk in je agenda zetten.
Dit geldt ook voor het verzetten en
annuleren van afspraken.
Zo hoef jij alleen nog maar present te zijn.

2busy2day-antwoordservice
€ 39,-
€ 9,95

Pakket S

  Antwoordservice                                                                 €2,- per afgerond gesprek | €0,90 doorverbinden

  Eigen nummer

  E-mail verslag

€ 39,-
€ 9,95

Pakket S

2busy2day-antwoordservice

✔  Antwoordservice
€2,- per afgerond gesprek
€0,90 doorverbinden

✔  Eigen nummer

✔  E-mail verslag

laptop-telefoon-2busy2day
€ 79,-
V.a. € 29,95

Pakket M

✔  Antwoordservice                                                              €1,75 per afgerond gesprek | €0,90 doorverbinden

✔  Eigen nummer

✔  E-mail verslag

✔  Eigen dashboard      t.w.v. €40,- per maand
Met opties:

  Viber (app) verslag    á  €5,-       per maand

  Live chatservice        á €20,-* / €80,-** p/m            €5,-    per afgerond gesprek

  Voicemailservice      á  €5,-       per maand              €1,75 per afgerond gesprek

  Agendaservice           á  €3,-      per maand               €1,-    per afgerond gesprek
*          Tot 10.000 bezoekers per maand
**        Vanaf 10.000 bezoekers per maand + 10 gratis gesprekken

€ 79,-
V.a. € 29,95

Pakket M

laptop-telefoon-2busy2day

✔  Antwoordservice
€1,75 per afgerond gesprek
€0,90 doorverbinden

✔  Eigen nummer

✔  E-mail verslag

✔  Eigen dashboard t.w.v. €40 p/m

Met opties:

➖ Viber (app) verslag á €5 p/m

➖ Live chatservice á
€20* of €80** p/m
€5 per afgerond gesprek

➖ Voicemailservice á €5 p/m
€1,75 per afgerond gesprek

➖ Agendaservice á €3 p/m
€1 per afgerond gesprek

*Tot 10.000 bezoekers p/m
**Vanaf. 10.000 bezoekers p/m
+ 10 gratis gesprekken

2busy2day-all-inclusive
€ 149,-
€ 109,95

Pakket XXL

  Antwoordservice                                                              €1,50 per afgerond gesprek | €0,90 doorverbinden

  Eigen nummer

  E-mail verslag
  Eigen account manager
  Eigen dashboard      t.w.v. €40,- per maand

  Viber (app) verslag  t.w.v. €5,-   per maand  

  Live chatservice        t.w.v. €80,- per maand           €3,-    per afgerond gesprek | 10 gratis

  Voicemailservice      t.w.v. €10,- per maand           €1,50 per afgerond gesprek

  Agendaservice           t.w.v. €6,-   per maand           €1,-    per afgerond gesprek

€ 149,-
€ 109,95

Pakket XXL

Wij nemen secretariële taken op ons en tevens kunnen wij met ons all-in-one-platform: de gehele klantenservice van een drukke ondernemer of onderneming overnemen. Denk hierbij aan: telefoon, live chat en e-mails.

✔  Antwoordservice
€1,50 per afgerond gesprek
€0,90 doorverbinden

✔  Eigen nummer

✔  E-mail verslag

✔  Eigen account manager

✔  Eigen dashboard t.w.v. €40 p/m

✔  Viber (app) verslag t.w.v. €5 p/m  

✔  Live chatservice t.w.v. €80 p/m
€3 per afgerond gesprek +10 gratis

✔  Voicemailservice t.w.v. €10 p/m
€1,50 per afgerond gesprek

✔  Agendaservice t.w.v. €6 p/m
 €1 per afgerond gesprek

Heb je nog vragen?

Plan dan een vrijblijvende intake call in of stuur ons gerust een e-mail!

                   

Veelgestelde vragen

Komen er nog extra kosten bij die niet op de website vermeld staan?

Nee. Het is letterlijk: "what you see is what you get".

Ik heb al een live chat. En nu?

Geen probleem. Wij kunnen uit die van jou werken of die van ons (zonder extra kosten) implementeren.

Wanneer kunnen we starten?

Leuk! Dat kan al binnen 2 werkdagen. Als je de eerste van de maand zou willen starten, kan dat natuurlijk ook.

Ik ben starter/ZZP'er. Is dit ook iets voor mij?

Ja, natuurlijk. Jij bent je bedrijf begonnen om te doen wat je echt wilde doen. Wij doen de rest!

Is dit iets voor MKB?

Jazeker. Neem gerust contact met ons op en dan kijken we samen hoe wij van dienst kunnen zijn.

Worden de diensten alleen tijdens kantooruren geleverd?

Nu nog wel. We werken hieraan. Er is veel mogelijk dus neem vooral contact met ons op.

Is het mogelijk om alleen VA service of alleen een pakket zonder VA service te nemen?

Neem gerust contact met ons op en dan bespreken we de mogelijkheden. Heb je de checklist al gedownload? Daar kun je zien welke diensten wij allemaal kunnen verlenen. Je vindt de checklist op de "aanbod pagina" en bij home.

Is er een opzegtermijn?

Nee, als het niet overeenkomt met wat er in gedachte was, kun je te allen tijden stoppen met het ontvangen van onze dienstverlening.

Ik ben mijn wachtwoord van het dashboard vergeten!

Geen probleem. Je kunt op "forgot password" klikken en dan krijg je een nieuwe toegestuurd of contact opnemen met ons!

Mijn vraag staat er niet bij...

Neem gerust contact met ons op!