faq-2busy2day-vaak-gestelde-vragen

Veelgestelde vragen

Kijk even of je vraag erbij staat


                   

Veelgestelde vragen

Komen er nog extra kosten bij die niet op de website vermeld staan?

Nee. Het is letterlijk: "what you see is what you get".

Ik heb al een live chat. En nu?

Geen probleem. Wij kunnen uit die van jou werken of die van ons (zonder extra kosten) implementeren.

Wanneer kunnen we starten?

Leuk! Dat kan al binnen 2 werkdagen. Als je de eerste van de maand zou willen starten, kan dat natuurlijk ook.

Ik ben starter/ZZP'er. Is dit ook iets voor mij?

Ja, natuurlijk. Jij bent je bedrijf begonnen om te doen wat je echt wilde doen. Wij doen de rest!

Is dit iets voor MKB?

Jazeker. Neem gerust contact met ons op en dan kijken we samen hoe wij van dienst kunnen zijn.

Worden de diensten alleen tijdens kantooruren geleverd?

Nu nog wel. We werken hieraan. Er is veel mogelijk dus neem vooral contact met ons op.

Is het mogelijk om alleen VA service of alleen een pakket zonder VA service te nemen?

Neem gerust contact met ons op en dan bespreken we de mogelijkheden. Heb je de checklist al gedownload? Daar kun je zien welke diensten wij allemaal kunnen verlenen. Je vindt de checklist op de "aanbod pagina" en bij home.

Is er een opzegtermijn?

Nee, als het niet overeenkomt met wat er in gedachte was, kun je te allen tijden stoppen met het ontvangen van onze dienstverlening.

Ik ben mijn wachtwoord van het dashboard vergeten!

Geen probleem. Je kunt op "forgot password" klikken en dan krijg je een nieuwe toegestuurd of contact opnemen met ons!

Mijn vraag staat er niet bij...

Neem gerust contact met ons op!